Monday, May 14, 2007

Chiar absolvim? Eu, noi, aici, acum?!?

Zilele astea am auzit multe lucruri despre absolvire...a facultatii bineinteles. Caci liceul l-am absolvit demult...acum 4 ani...4 ani...si tot e de necrezut.
Cativa prieteni de-ai mei au avut deja festivitatea de absolvire, altii o vor avea in curand, unii au avut si balul de absolvire, etc. Noi, minunata facultate FCRP, vom avea atat festivitatea cat si balul dupa examenul de licenta. Bun lucru. As putea spune ca sunt chiar mandra de chestia asta, in contextul in care, cei de la ASE au avut si vor avea festivitatea inainte chiar si de terminarea sesiunii (?!?!).
Cum timpul trece foarte repede, evident ca asa a trecut si ultimul an de facultate. De abia acum imi dau seama ca peste o saptamana (aproximativ..cred) voi fi absolventa si peste inca o luna si ceva...licentiata i suppose:)
Imi amintesc ca atunci cand am terminat liceul nu-mi venea sa cred ca trecusera 4 ani de cand terminasem generala...Vorbeam cu cei cu care am ramas prietena de pe timpul generalei si ne minunam ca inca suntem prieteni. Apoi, cu prietenii din liceu vorbeam despre cum o sa ramanem in continuare prieteni, chiar daca drumurile noastre urmau sa se desparta... (poza este de la balul din a 12-a...frumos domne, frumos:))



Ce ma bucura enorm acum...este faptul ca inca sunt prietena atat cu cei de care m-am despartit acum 8 ani, cat si cu cei de care m-am despartit acum 4 ani...Si sunt din ce in ce mai sigura ca se va repeta istoria si cu persoanele dragi de care ma despart acum...(se stiu ele:))

Revenind la faptul ca absolvim, ca gata - cum zicea o buna prietena de-a mea, Anca - de acum trebuie sa fim si probabil ca vom fi mai responsabili, reprezinta de fapt inca o etapa din viata noastra care se incheie. Se spune ca perioada facultatii este cea mai frumoasa perioada a vietii, care nu se va repeta, perioada in care putem face ce vrem, cand vrem, cu cine vrem, unde vrem:) In mare parte, asa este. Insa, observ ca in randul generatiei mele (2003-2007) si probabil ca si in cele apropiate ei, s-a mai pierdut din ideea ca facultatea reprezinta numai si numai distractie, intervenind si alte activitati muncitoresti:)
Chiar si asa...a fost o perioada frumoasa. Si fir-ar sa fie ca a trecut parca prea repede...din pacate. Vreau sa-mi amintesc mereu lucrurile bune care mi s-au intamplat, sa invat din cele rele si sa imi tin aproape oamenii care fac parte din aceste amintiri.

Go rule the world...class of 2007! :)

2 comments:

Anonymous said...

Ooof... Eu am sentimente contradictorii... Da, sunt melancolica, nu-mi vine sa cred ca se termina facultatea, perioada "fara griji", incepe viata adevarata si nu stiu incotro ma indrept. E foarte ciudat.. Pe de alta parte, abia astept sa se termine cu licenta, cu examene, cu proiecte, cu stresul asta de kkt, sa ma vad la jumatatea lui iulie undeva la mare, la soare... :)

ank ignat said...

macar e jumatatea lui iulie, nu august! long live ase!:)
dar, cum zicea cineva mai destept ca mine... nu te intrista ca s-a terminat ci bucura-te ca s-a intamplat.
pana la urma, relele ne fac mai puternici iar lucrurile bune mai fericiti:)