Tuesday, May 29, 2007

They don't look like me...do they?

Printre asteptatul unui telefon (important pe ziua de azi...si nevenit) si plictiseala de a ma tot ocupa de licenta si de tot ceea ce presupune ea, m-am gasit blogguind de zor...Asa am gasit o chestie foarte interesanta pe blogul Biancai si m-am gandit sa o incerc si eu...here it is :




Ce a iesit...mi se pare de-a dreptul...hmmm...cum sa-i zic? Amuzant, hilar, neobisnuit? Ma rezum la amuzant pentru k sunt in a good mood :)
But still...Kian Egan ala..what's with him..and me?!?! Care e asemanarea?!

Enjoy it yourselves! :)

1 comment:

ank ignat said...

haha! mi-am facut si eu asta mai demult!
asemanarea e felul in care sta bretonul pe frunte:)) si culoarea parului.. tops:)
oricum, daca schimbi poza, o sa iti iasa cu totul si cu totul alte persoane:)