Tuesday, May 22, 2007

Spiru Haret 12D, generatia 2007 VS. 12B, generatia 2003

Dupa ce Anca si-a gasit in calculator un filmulet de la sfarsitul clasei a 12-a, m-am tot chinuit sa fac rost de cel de care imi aminteam eu k exista...stiu ca aveam si noi unu. Caut eu pe Youtube, am zis k poate cine stie, s-a gandit cineva..dar nu. M-am intristat. Am gasit totusi un filmulet despre liceul meu, Spiru Haret, a celor de la 12D, care termina acum.




Nostalgia m-a cuprins evident, m-am uitat si am descoperit pe parcurs poze cu diriginta mea, Petronia Dumitrescu, a.k.a "Diriga" noastra scumpa si draga. Mi-am dat seama ca 12D este clasa pe kre a preluat-o dupa noi.
Imi amintesc ca atunci am pus la cale cu Diriga o farsa pentru ei, de bun venit:) Ne-am asezat in banci in prima lor ora de dirigentie si ne-am dat drept colegi de-ai lor. Ne-a tinut vreo 15 minute farsa. Dupa care nici noi, nici Diriga n-am mai rezistat:)

Asta a fost ultima intamplare din liceu...Si cand am vazut-o pe fosta mea diriginta alaturi de alta generatie pe care a indrumat-o timp de 4 ani...Ma rog..nici nu mai vreau sa va mai spun ce imi vine in minte.. Multe sentimente ma incearca.
Dar sa nu ne intristam, wish me luck sa gasesc si filmuletul nostru, promotia 2003:)

6 comments:

Anonymous said...

Intamplator,o colega descoperit acest site si mi l-a trimis si mie...si pot spune k mi-au dat lacrimile...fac parte din actuala generatie 2007 si regret din suflet k liceul s-a terminat...am avut parte de cea mai tare diriga,care ne-a fost alaturi tot timpul si ne-a indumat pasii,se pare...4 ani. Este o femeie cu totul si cu totul exceptionala,un om admirabil de la care am avut numai lucruri bune de invatzat...cat despre farsa generatiei 2003,nici nu prea am bagat de seama...eram asa de mici...sunt sigura ca regreta si ei terminarea liceului...oricum...tre sa ne gandim si noi la o farsa pt bobocii lui "diriga" din toamna(viitoarea clasa 9A)... o spun si o voi spune mereu...doamna diriginta va ramane in sufletul nostru o draga amintire,si o vom iubi mereu...

Anonymous said...

poate generatia 2003 ni se alatura pt o noua farsa...asteptam un raspuns

Carmen Boer said...

Draga Anonymous(daca iti vei spune si numele, vom putea face cunostinta:)), sa inteleg ca diriginta ta e/a fost Petronia Dumitrescu, nu?
Ca sa-ti raspund la intrebarea cu farsa, da, cred k ne-am baga la asa ceva, mai ales ca din cauza mai multor probleme ivite in program n-am putut ajunge sa o vizitam pe d-na diriginta acum la sfarsit de an, asa cum ne-am fi dorit.
Te astept sa-mi mai scrii:)

Anonymous said...

numele meu este elena...diriginta mea a fost intr-adevar dna dumitrescu petronia...id-ul meu este monycus7 ...astept sa-mi dai add...ca sa mai vb:)

Anonymous said...

Esti 2007 eu tot la admin publica id :D hai pe forum :D http://forumspiruharet.jurnalultau.ro

Anonymous said...

Hello from CHUMMY 12D spiru 2003

PS: saluta-l si pe Stefan din partea mea