Tuesday, August 7, 2007

Summer moved on....?!

Vremea asta ploaioasa imi da sentimentul ca vara e pe sfarsite, ca vremea caniculara nu ne mai da tarcoale si ca tentativele de a evada din Bucuresti sunt ingradite de ploaie...Asadar, am vrut sa-mi amintesc de zilele insorite din vara asta. Am pus laolalta momentele de distractie, incepand cu cateva zile din Bulgaria, o seara cu cativa amici de ziua mea si culminand cu petrecerea pentru zilele noastre, adica a mea si a lui Stefan.

Vreau sa ii multumesc bunului meu prieten Bogdy, pentru faptul ca s-a chinuit sa vina vineri seara...dat fiind faptul ca avea piciorul in ghips...thanks again, really appreciate it!:)

Si thanks all pt atmosfera, inclusiv trupei Asha (sunt foarte tari)! :* Georgi, daca erai si tu acolo, eram cu adevarat happy! Missed u a lot!

And now...let's enjoy my work of art :)

1st...





and 2nd...


No comments: