Saturday, June 23, 2007

Graduation Day FCRP 2007




...And this is the class of 2007. Mai emotionant decat ma asteptam, mai multa lume decat credeam ca va fi prezenta, discursuri pe masura ale domnilor profesori...cam asa a fost festivitatea de absolvire. De abia atunci mi-am dat seama ca gata, s-a terminat. Facultatea. Imi pare bine ca la final am fost toti colegii impreuna, emotionati, nostalgici si cu o parere de rau pentru anii care au zburat pe langa noi.

This is for you...class of 2007! Ma bucur ca v-am cunoscut! :)

Nota: Filmuletzul a fost realizat in urma acordului obtinut de la Ank de a face si eu filmuletz :) Ii multumesc pe aceasta cale :)

1 comment:

Anonymous said...

Felicitari Carmen! Felicitari Andra! Felicitari Oana! Mult noroc in noua etapa a vietii care tocmai a inceput! Gaudeamus Igitur!